Mødeprogram for sæsonen 2022-23.

14.09: Indlæg fra formanden. 
           Optagelse af nye medlemmer. Overvejer du at melde dig ind så er denne aften                      en god anledning til at se hvad vi laver.

21.09: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.                             Minianvisningssalg.

28.09: 

05.10: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.                             Minianvisningssalg.

12.10: 

19.10: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.                             Minianvisningssalg.

26.10:
           (HUSK Indlevering til anvisningssalg den 23.11.)

02.11: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.                             Minianvisningssalg.

09.11: 

16.11: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.                             Minianvisningssalg.

23.11: Anvisningsalg. Vi forventer 150-200 lots under hammeren. Eftersyn fra kl.                               18.30. Anvisningslisten vil blive lagt her på hjemmesiden samt på mail til                                  de af jer som har opgivet mailadressen til bestyrelsen.

30.11: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.                             Minianvisningssalg.

03.12: Julebyttedag kl. 10.00  15.00 på Horsens Byskole, Fussingsvej
           Fælles Julefrokost om aftenen kl 19.00 på Tian Fu, Strandkærvej
           Tilmelding til Holger Degn

07.12: Ekstra medlemsmøde. Bytteaften, anvisningssalg samt julestemning                                       med kage.

04.01: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.

11.01: 

18.01: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.

25.01: 

01.02: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.

08.02: 

15.02: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.

22.02: 

01.03: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.

08.03: 

15.03: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m. 

22.03: Anvisningssalg. Vi forventer 150-200 lots under hammeren. Eftersyn fra kl.                             18.30. Anvisningslisten vil blive lagt her på hjemmesiden samt på mail til                                  de af jer som har opgivet mailadressen til bestyrelsen.

29.03: Hygge og bytteaften m.m. Har du spørgsmål til dine frimærker, breve m.m.

05.04: Påske aflyst.

12.04: 

19.04: Alm. klubaften. Årets fund kåres. Kun et objekt fra hvert medlem.
           Bytteaften. Minianvisningssalg. Husk materiale.

26.04: Generalforsamling.

 

 

 Billeder fra anvisningssalget den 13.03.2013.

Ca. 40 medlemmer dukkede op den dag.

Travlhed ved bordet.
                                                              Travlhed ved auktionsbordene.
  

 

 

 

Til højre: Niels Bundgaard med ryggen til. Birthe og  Finn klar til at notere buddene ned.         

Horsens Filatelistklub v/formand Henrik Plovst  | Tlf.: 41 704 861 | hplovst@gmail.com